společnostidauern s.r.o., se sídlem Bezručova 4218, Chomutov 430 03, , IČO: 25434462 zapsané v obchodním rejstříku vedeném v Ústí nad Labem je provozovatel eshopu www. Sport4people.cz (dále jen Prodávající). Tento reklamační řád se vztahuje na zboží (dále jen Zboží) a služby (dále jen Služby) zakoupené zákazníkem, který je spotřebitelem ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen Kupující), od Prodávajícího. Při uplatnění práv z vadného plnění Zboží a Služeb (dále jen Reklamace) postupuje Kupující v souladu s tímto reklamačním řádem. Záležitosti tímto reklamačním řádem neupravené se řídí právním řádem České republiky.
1.1 Zboží
a) Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že Zboží při převzetí nemá vady, a to zejména, že v době, kdy Kupující Zboží od Prodávajícího převzal, tato lhůta zodpovědnosti za vady je v délce 12 měsíců od nákupu Zboží
1.2 Služby
Prodávající prohlašuje, že je výhradním posuzovatel, pokud se nejedná o komisní zboží.
2.1 Kupující uplatni Reklamaci na adrese Zboží a Služeb na adrese dauern s.r.o., Bezručova 4218, 430 03 Chomutov. Zboží může předat osobně, nebo zaslat přepravní službou. Zboží musí být vždy kompletní. Reklamace je možné konzultovat na emailové adrese officeport4people.cz , nebo na telefonním čísle +420 702 141 081.
3.1 Zboží
Kupující uplatní Reklamaci vady Zboží bez zbytečného odkladu poté, co měl vadu při dostatečné péči zjistit. Kupující je oprávněn uplatnit Reklamaci Zboží v době 24 měsíců od převzetí Zboží.
3.2 Služby
Kupující uplatní Reklamaci vady Služby (rozpor mezi objednaným a poskytnutým plněním) bez zbytečného odkladu poté, co měl vadu při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do 14 dnů od poskytnutí Služby.
4.1 Při uplatnění Reklamace je Kupující povinen doložit nákup Zboží anebo Služby u Prodávajícího prodejním dokladem, případně jiným prokazatelným způsobem. Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k vyřízení Reklamace.
4.2 Prodávající (či jím pověřená osoba ) vydá Kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem Reklamace a jaký způsob vyřízení Reklamace Kupující požaduje. V případě, že bude Reklamace uplatněna v provozovně, bude kopie potvrzení zaslána bez zbytečného odkladu na centrálu (do sídla) Prodávajícího.
4.3 Po uplatnění Reklamace Prodávající rozhodne o Reklamaci Zboží nebo Služby ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu Zboží či Služby potřebná k odbornému posouzení vady (např. laboratorní rozbor vzorku paliv).
4.4. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a Kupující se oprávněn od smlouvy odstoupit.
4.5 Po vyřízení Reklamace vydá Prodávající Kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení Reklamace, případně písemné odůvodnění zamítnutí Reklamace.
Práva Kupujícího z vad Zboží a Služeb
5.1 Pokud Kupující neuvede, jaký způsob vyřízení Reklamace vyžaduje, pak jej Prodávající poučuje o tom, že může požadovat některou z níže uvedených možností, a to v návaznosti na to, zda jsou vady na Zboží podstatným nebo nepodstatným porušením kupní smlouvy, resp. zda jde o odstranitelnou nebo neodstranitelnou vadu Služeb.
5.2 Podstatné porušení kupní smlouvy
Jedná-li se o nepodstatné porušení kupní smlouvy, má Kupující právo si zvolit mezi odstraněním vady Zboží, nebo přiměřenou slevou z kupní ceny Zboží.
Jedná-li se o odstranitelné vady Služby, má Kupující právo si zvolit mezi: a) poskytnutím opravné Služby,
5.8 Neodstranitelné vady
Jedná-li se o neodstranitelnou vadu Služby, má Kupující právo si zvolit mezi: a) odstoupením od smlouvy o poskytnutí Služby, nebo
6 Mimosoudní řešeníspotřebitelských sporů
6.1 V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy ke Zboží nebo ze smlouvy o poskytnutí Služby, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Kupující podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web:adr.coi.cz/cs
Platformu řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http:// ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím . Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz
6.2 Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh Kupujícího.
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 6. ledna 2023 a nahrazuje veškerá předchozí znění.
Hledat: ""